Maksukäytännöt

Harrastaminen Porin uimaseurassa sisältää seuraavia maksuja:

Jäsenmaksu

Jokaisen Porin Uimseuran ryhmässä harjoittelevan on oltava Porin Uimaseuran jäsen. Jäsenmaksu alle 20-vuotiaalta on 15 euroa, 20-vuotiaalta ja sitä vanhemmilta 20 euroa. Kannatusjäsenmaksu on 50 euroa.

Harjoitusmaksu

Harjoitusmaksu sisältää ohjatut harjoitukset ja sisäänpääsyn uimahalliin (kesällä maauimalaan) oman ryhmän harjoitusaikoina. Harjoitusmaksu nousee viikottaisten harjoituskertojen lisääntyessä. Eri ryhmien harjoitusmaksut löytyvät alla olevasta linkistä.

Kilpailulisenssi

Kilpailulisenssi on Suomen Uimaliiton alainen maksu, joka sisältää mm. oikeuden kilpailla uintikilpailuissa. PUS edellyttää, että kaikilla kilparyhmien uimareilla on oltava lisenssi. Lisäksi tekniikkaryhmissä olevat uimarit, jotka aikovat osallistua kilpailuihin, tarvitsevat kilpailulisenssin. Muut tekniikka- ja vesirallien uimarit tarvitsevat 10 € arvoisen Vesipeto-harrastepassin.

Alla olevasta linkistä avautuu tiedosto, josta löydät lisää tietoa kaikista edellä mainituista maksuista. Tiedostossa on ilmoitettu tarkat harjoitusmaksut eri ryhmille sekä tietoa kilpailulisenssin ja harrastepassin hankkimisesta. Lisäksi tiedostoon on koottu tietoa muista mahdollisista maksuista, esimerkiksi liittyen uintikisoihin ja kisamatkoihin.

PUS maksukäytännöt 2024-2025 (pdf)