Uintiurheilu-lisenssi

Porin Uimaseuran kaikki kilparyhmien uimarit tarvitsevat uimaliiton lisenssin. Lisäksi myös ne tekniikka- ja vesiralliuimarit, jotka osallistuvat kilpailuihin, tarvitsevat lisenssin.

Suomen Uimaliiton lisenssikauppana toimii Suomisport, jonne tulee ensin luoda oma profiili.

Näin lunastat lisenssin

• Kirjaudu Suomisportin käyttäjäksi ja pääset ostamaan lisenssin. Katso ohjeet kirjautumiseen ja lisenssin ostoon
  • Siirry Suomisportin lisenssikauppaan TÄSTÄ
  • HUOM! Maksa lisenssi Suomisportissa. Lisenssi on maksettava lunastettaessa.
  • Suomisport lähettää maksun jälkeen vahvistuksen sähköpostiisi.
  • Lisenssiseuraa ei voi vaihtaa itse, koska se on sidottu edustussiirtoon. Jos sinulla ei ole ollut edellisellä lisenssikaudella lisenssiä, ei siirtoa tarvitse tehdä.
    Liitto voi päivittää seuran vasta oston jälkeen, joten ole yhteydessä kirsi.yrjola@uimaliitto.fi
  • Uimaliiton tietosuojaseloste

Urheilutapaturmavakuutus on pakollinen

Kilpaurheilussa voimassa oleva urheilutapaturmavakuutus, oma tai lisenssin mukana lunastettava, on pakollinen kaikille lisenssin lunastaville. Lisenssin yhteyteen voi hankkia Pohjola Vakuutuksen tarjoman tapaturmavakuutuksen, eli Sporttiturvan. Sporttiturva on voimassa lajiin liittyvässä harjoittelussa, kilpailuissa sekä koulutus- ja valmennusleireillä.
Lisätietoja vakuutuksesta TÄSTÄ

Lataa puhelimeesi Suomisport-sovellus

Suomisport-mobiilisovellus on helppokäyttöinen tapa osoittaa lisenssin voimassaolo, hallita omia tietoja sekä lunastaa lisenssejä ja vakuutuksia. Ilmainen sovellus löytyy puhelimesi sovelluskaupasta nimellä "Suomisport".