Uintiurheilu -lisenssi

Kauden 2023-2024 uimalisenssit nyt myynnissä!

HUOM! Porin Uimaseuran kaikki kilparyhmien uimarit tarvitsevat uimaliiton lisenssin. Lisäksi ne tekniikka- ja vesiralliuimarit, jotka kilpailevat tarvitsevat myös lisenssin.

HUOM! Uusi lisenssikausi on 1.8.2023-31.7.2024 (kuluvan kauden vakuutus on voimassa 31.8.2023 asti)

Suomen Uimaliiton lisenssikauppana toimii Suomisport, jonne tulee ensin luoda oma profiili, kuvalliset ohjeet profiilin luontiin ja lisenssin ostoon löytyvät täältä.

Kauden 2023-2024 lisenssit ovat myynnissä! Lunasta lisenssi Suomisportissa (linkki)!

Lisenssi uintiurheilijalle

• Kilpailulisenssi ajalle 1.8.2023–31.7.2024
  • Tarjoaa mahdollisuuden Pohjolan Sporttiturva -tapaturmavakuutukseen treeneissä ja kilpailuissa
  • Näin lunastat kauden 2023–2024 lisenssin

• Kirjaudu Suomisportin käyttäjäksi ja pääset ostamaan lisenssin. Katso ohjeet kirjautumiseen ja lisenssin ostoon
    • Siirry Suomisportin lisenssikauppaan TÄSTÄ
    • HUOM! Maksa lisenssi Suomisportissa. Lisenssi on maksettava lunastettaessa.
    • Suomisport lähettää maksun jälkeen vahvistuksen sähköpostiisi.
    • Lisenssiseuraa ei voi vaihtaa itse, koska se on sidottu edustussiirtoon. Jos sinulla ei ole ollut edellisellä lisenssikaudella lisenssiä, ei siirtoa tarvitse tehdä.
      Liitto voi päivittää seuran vasta oston jälkeen, joten ole yhteydessä kirsi.yrjola@uimaliitto.fi
    • Uimaliiton tietosuojaseloste

Urheilutapaturmavakuutus on pakollinen

Kilpaurheilussa voimassa oleva urheilutapaturmavakuutus, oma tai lisenssin mukana lunastettava, on pakollinen kaikille lisenssin lunastaville. Lisenssin yhteyteen voi hankkia Pohjola Vakuutuksen tarjoman tapaturmavakuutuksen, eli Sporttiturvan. Sporttiturva on voimassa lajiin liittyvässä harjoittelussa, kilpailuissa sekä koulutus- ja valmennusleireillä.

HUOM! Uusi vakuutuskausi on 1.9.2023-31.7.2024. Jos tarvitset lisenssin myös elokuulle, ole yhteydessä krista.teramaa@uimaliitto.fi Hyvitämme kuukausislisenssin hinnan jatkuvan lisenssin oston yhteydessä. Lisätietoja vakuutuksesta TÄSTÄ

• Lataa puhelimeesi Suomisport-sovellus!

Suomisport-mobiilisovellus on helppokäyttöinen tapa osoittaa lisenssin voimassaolo, hallita omia tietoja ja lunastaa lisenssejä ja vakuutuksia. Etsi sovellusta "Suomisport" puhelimesi sovelluskaupasta ja lataa ilmaiseksi puhelimeesi