Uimahyppyryhmä

Haluatko oppia uusia taitoja ja kokea vauhdikasta menoa altaassa? Ilmoittaudu mukaan uimahyppyjen alkeisryhmään ja sukella oppimisen maailmaan!

Porin uimaseuran syksyn 2024 uutuus, Uimahyppyryhmä starttaa torstaina 5.9.2024!

Uimahyppyryhmä on suunnattu 8-12 vuotiaille.

Valmentajat

Linnea Azzola ja Lyyli Järvi

Harjoitukset

Torstai
klo 18.00-18.45, kuivaharjoittelu, Taekwondosali, Antinkatu 25
klo 19.15-20.15, vesiharjoittelu, Porin keskustan uimahalli, Presidentinpuistokatu 6

HUOM! Siirtyminen kuivaharjoittelusta vesiharjoitteluun, eli Antinkadulta uimahallille, on huoltajien vastuulla.

Uimahyppyjen harjoittelu pitää sisällään vesiharjoittelua ja kuivaharjoittelua.

Vesiharjoittelu
Hyppyjä hypitään pääsääntöisesti altaan reunalta, yhden ja kolmen metrin laudoilta. Eteneminen tapahtuu oman osaamisen ja uskalluksen mukaan. Uimahyppyharjoituksissa harjoitellaan erilaisia hyppytekniikoita, kuten ponnahdushyppyja, voltteja ja muita temppuja. Lisäksi harjoitellaan hyppyjen oikeaa ajoitusta ja veteen laskeutumista.

Kuivaharjoittelu
Uimahypyissä harjoitteet, leikit, pelit, venyttelyt ja akrobatiaharjoittelut ovat tyypillisesti mukana harjoituksissa.

Osallistujilta vaaditaan uimataito, sekä innokkuutta lajia kohtaan. Tervetuloa mukaan!
Uimahyppyryhmän syksyn harjoitusmaksu on 270 euroa.

Suomen Uimaliitto esittelee uimahyppyjä lajina täällä.

Ilmoittautuminen: info@porinuimaseura.fi