SM-uinnit toimitsijaohjeet

Kaikille toimitsijoille yhteinen palaveri pidetään keskiviikkona 14.6. klo 19.00 uimahallin vieressä sijaitsevan Kuninkaanhaan koulun liikuntasalissa. Tarkoitus on, että jokainen toimitsija osallistuisi tähän, myös etäyhteydellä osallistuminen on mahdollista.

Tässä tilaisuudessa jaetaan toimitsijapaidat ja –kortit.

Aamujaksot alkavat joka päivä klo 9.30 ja iltajaksot klo 18.00. 45 minuuttia ennen jokaisen jakson alkua pidetään lyhyt toimitsijapalaveri. Kokoontumispaikkana on Kuninkaanhaan koulu.

Vaatetus: Kilpailunjohtajilla, lähettäjillä ja ratatuomareilla valkoinen tuomaripaita ja musta alaosa. Käännösvalvojilla Porin uimaseuran toimitsijapaita ja musta alaosa.

Ruokailu: Joka jaksolla on tarjolla kahvia, leipää yms. Lisäksi altaille jaetaan kivennäisvettä. Jos osallistuu päivän aikana kumpaankin jaksoon, tarjotaan ruokailu Kuninkaanhaan koululla.

Sairastumisista yms. johtuvat viime hetken peruutukset whatsapp –viestillä tai soittamalla

kilpailukoordinaattori Mari Ellonen / 0445785279

Toimitsijalista