Jäsenkortit

Tästä kaudesta lähtien seuran puolesta ei enää jaeta jäsenkortteja, vaan toimitaan seuraavasti:

Opetusaltaan uimarit:
Uimarit eivät tarvitse jäsenkorttia, koska ryhmien ohjaajat pitävät nimenhuudon uimahallin aulassa noin 15min ennen allasajan alkua ja menevät yhdessä ryhmäpukuhuoneisiin.

Vesiralli-, tekniikka- ja kilparyhmät
Uimarit saavat jäsenkorttinsa käyttöön lataamalla MyClub sovelluksen puhelimeensa (oranssi MyClub tunnus). Sieltä löytyy uimarin omasta profiilista jäsenkortti. Tätä näyttämällä kassalle, saa pukuhuoneen rannekkeen. Jos kirjautuu tietokoneelta MyClubiin, niin sieltä voi myös tulostaa oman jäsenkortin, mikäli ei ole puhelinta käytössä. Ja mikäli kumpikaan näistä vaihtoehdoista ei onnistu, niin laittakaa viestiä osoitteeseen info@porinuimaseura.fi.