Kausi 2020-2021 alkaa viikolla 34

Hei,
Pitkän tauon jälkeen Porin keskustan uimahalli aukeaa taas viikolla 34. Tämä tarkoittaa myös Porin Uimaseuran uimakauden 2020-2021 aloitusta.

Ratavuoroihin tulee jonkin verran muutoksia kevääseen nähden. Uudet harjoitusajat tullaan päivittämään MyClubiin näinä päivinä, viimeistään ensi viikon alussa, koska muutamaan ratavaraukseen tarvitsemme vielä kaupungilta vahvistuksen. Osa nuorista ohjaajistamme lähtee toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, joten myös ohjaajiin ja valmentajiin tulee muutoksia. Ryhmien ohjaajien nimet ja yhteystiedot tullaan lähettämään uimareille ensi viikon aikana.

Viime kevään valmentajat ovat arvioineet uimariensa kehitystä ja osalla uimareista onkin edessä siirto seuraavan tason ryhmään, esim. opetusaltaasta ison altaan vesiralliryhmään. Uimareiden muutokset laitetaan MyClubiin vielä tämän viikon aikana.

Viikon 34 aikana uimahallilta löytyy PUS infopiste, josta voi tulla kysymään lisätietoa tulevaan kauteen ja uimaharrastukseen liittyen.

Ja muistutuksena vielä näinä korona-aikoina, että mikäli uimarilla on vähänkään flunssan oireita, niin silloin pitää jättää uimaharjoitukset väliin ja jäädä kotiin.

Mukavaa alkavaa uimakautta kaikille PUS uimareille!

Terveisin
PUS hallitus