Seuran uudet nettisivut ja MyClub jäsenrekisteri

Porin Uimaseuran uudet nettisivut ja MyClub toiminnanohjausjärjestelmä otettu käyttöön!

Porin Uimaseuran uudet nettisivut on julkaistu. Seura on ottanut myös käyttöön uuden toiminnanohjausjärjestelmän. Seuramappi ei ole enää käytössä, tilalle on tullut MyClub. Jokaiselle uimarille on lähetetty aktivointilinkki omaan sähköpostiin.

MyClub ID

myClub ID on käyttäjätili (sähköposti + salasana), jonka avulla voit käyttää kaikkia jäsentilejäsi eri urheiluseurojen myClub-palveluissa. Voit kirjautua kaikkiin myClub-palveluihin samalla myClub ID:llä. myClub ID mahdollistaa, että kaikki lapsen huoltajat voivat hallinnoida omilla henkilökohtaisilla myClub ID:llään lapsen tai lapsien jäsentilejä. Alle 13-vuotiaan lapsen huoltaja voi myös antaa luvan lapsen itse hallinnoida omaa jäsentiliään.

Jäsentiliä voi myClub ID -tilien avulla hallinnoida useampi henkilö. Esimerkiksi lapsen äiti voi antaa isälle, mummolle ja vaarille käyttöoikeudet lapsen jäsentilin hallinnointiin.

Alle 13-vuotiaat lapset palvelun käyttäjinä

Alle 13-vuotiaat lapset eivät voi luoda myClub ID -käyttäjätiliä itse. Mikäli vanhemmat haluavat, että lapset voivat hallinnoida myös omaa jäsentiliään, voi lapsen vastuullinen huoltaja luoda alaikäiselle oman myClub ID:n ja liittää sen jäsentilille. Lapsen huoltaja hyväksyy myClub ID:n käyttöehdot ja alaikäisen puolesta.

myClub ID luominen lapselle ja liitäminen lapsen jäsentiliin
  1. Kirjaudu seurasi jäsenpalveluun sisään
  2. Mene ‘Omat Tiedot > Käyttäjät’-sivulle
  3. Kohdassa ‘Alle 13-vuotias myClubin käyttäjänä’, klikkaa linkkiä ‘Luo lapselle myClub ID